Het nieuwe schooljaar staat voor de deur, en ook bij vastgoedkantoor-syndicus Immo Thalassa in Koksijde draait alles om voorbereiding, samenwerking en bijscholing. Hier geen vergeten taken of slechte punten, maar een team dat elke dag met volle inzet voor een tien op tien gaat. Met de lat hoog en ieders eigen talent – van oplossingsgericht denken tot punctuele planning – slagen Emmie, Jonathan, Greta, Maxim, Tanja en Emiel keer op keer.
Toewijding cum laude
De grootste onderscheiding gaat naar de persoonlijke service van zaakvoerder Jonathan – ieders rots in de branding. “Zo reed ik onlangs naar Wallonië om een bemiddelingscontract te ondertekenen met immobiele verkopers en heb ik vlak voor een bezoek van kandidaat-kopers zelf nog de ramen gekuist.” Zijn motto? “Geen verkooppraatjes, maar eerlijke antwoorden. Waar anderen zaken afwimpelen of verbloemen, zeg ik waar het op staat.” Transparant communiceren doet Jonathan dan ook het liefst rond de tafel, via een videocall of in WhatsApp-groepen. “Wij nemen graag de tijd voor jullie en staan steeds klaar met raad en daad.”
Geen uitstelgedrag
Bij Immo Thalassa is elk teamlid meester in zijn vak. “Punctueel en beredeneerd: dat is hoe ik vakantieverhuurexperte Emmie zou omschrijven. Ik vertrouw haar blindelings”, boft Jonathan. Technisch beheerder Tanja is de extraverte probleemoplosser van de groep. “Klanten staan soms versteld van hoe snel ze feedback krijgen.” Financieel talent Greta speelt eveneens kort op de bal. “Wij schuiven niets op de lange baan en komen onze afspraken altijd na.” Jobstudent Maxim en vastgoedmakelaar in opleiding Emiel nemen graag de proef op de som. “Ze doen inderdaad wat ze zeggen, en zeggen wat ze doen.”
Tot in de puntjes voorbereid
Bij Immo Thalassa is samenwerking de basis van alles. “We leren van elkaar – jong van oud en omgekeerd”, zegt Tanja. Ook het belang van een goede voorbereiding steken ze niet onder stoelen of banken. “We zorgen er steeds voor dat de raad van mede-eigendom met dezelfde kennis en ingesteldheid aan de vergadering begint. Daarnaast blijven we ons bijscholen om mee te zijn met technische ontwikkelingen en de nieuwe wetgeving.” Het resultaat? Klanten die met vlag en wimpel slagen in hun vastgoedplannen. “We helpen je 24 op 24, 7 op 7”, vat het team samen.