Doorgaan naar content

“We zijn bereikbaarder dan ooit””

Welkom bij het vernieuwde BNP Paribas Fortis Westkust in Veurne

Een bankkantoor waar iemand de deur voor je komt opendoen? In een digitale wereld waar loketten en geldautomaten vervangen worden door apps, ontvangt en helpt BNP Paribas Fortis Westkust zijn klanten nog steeds persoonlijk, en dit ondertussen één jaar onder één dak, in de Ooststraat in Veurne. Hier wandel je niet binnen in een kil kantoor, wel in een warm interieur met groene accenten, houten afwerking en knusse bureaus. Een royale ontvangst dus, en dan hebben we het nog niet eens over het twintigkoppige team!

Nieuwe locatie, vertrouwde gezichten

Lang hebben we in het gezellig zit- en koffiehoekje echter niet moeten plaatsnemen. We worden al snel begeleid naar een vergader ruimte, waar vennoten Virginie, Benjamin, Wouter, Laurent en Benny ons hartelijk ontvangen. “We hebben er zo lang naar uitgekeken om te fusioneren en ondertussen zijn we al een jaar verder. Ook de klanten uit De Panne en Koksijde vinden vlot hun weg naar hier. De locatie doet er precies weinig toe, zolang er vertrouwde gezichten zijn”, glimlacht Virginie. “Wij kennen de klant, en de klant kent ons.”

Grootbank met een persoonlijke aanpak

Achter de gesloten deur schuilt dus een enthousiast en sympathiek team. “We willen onze klanten een warm welkom geven. En hoewel we nu vanuit één vestiging én op afspraak werken, zijn we bereikbaarder dan ooit. We kunnen nu namelijk de tijd nemen, voor elke klant”, garandeert Benjamin. “Het is belangrijk om dicht bij de klanten te staan, naar hen te luisteren en als een advieskantoor de juiste raad te geven. Zo betrekken we bij de ondernemers onmiddellijk hun boekhouder,” benadrukt Virginie. “We geven persoonlijke service, met de kennis en middelen van een grootbank, en daarin maken we het verschil.”

Van pamperrekening tot nalatenschap

Koop je je eerste woning of start je een zaak op? Bij elke mijlpaal staat dit team voor je klaar. “Of je nu wel of geen gezin hebt, particulier of ondernemer bent of een eenmanszaak of KMO runt, wij begeleiden onze klanten met advies op maat, op elk cruciaal moment”, kaart Wouter aan. Met alle expertises onder één dak, en zelfs fiscalisten en juristen in huis, biedt BNP Paribas Fortis Westkust dus voor alles en iedereen een oplossing. “Of je nu wil bankieren, sparen, lenen, investeren, beleggen of verzekeren: levenslang jouw vertrouwde financiële partner zijn, is onze ambitie.”

Digitaal of in het kantoor

Of je nu digitaal bankiert of persoonlijk advies zoekt, in hun vernieuwd kantoor word je op je wenken bediend. “Videobellen, face-to-facegesprekken of documenten digitaal ondertekenen, het kan allemaal.” Ook telefonisch kom je rechtstreeks in hun kantoor terecht, en niet bij een externe klantendienst. “Zo krijgen onze klanten meteen de juiste persoon aan de lijn en kunnen we hen snel en persoonlijk verder helpen. One team to the customer!”

Tekst: Isabeau Verbist en Elise Vandevelde - Foto’s: Jari Delaey
Ik wil ook m'n verhaal in Westkustmagazine!

Deel dit artikel gekopieerd

  • https://westkustmagazine.be/magazines/voorjaarseditie-2025/we-zijn-bereikbaarder-dan-ooit

Misschien vind je deze artikels ook interessant.